Obserwatorzy

czwartek, 28 listopada 2013

Recenzja kremu do depilacji Veet

Hejka kochani, długo już mnie nie było ale jakoś nie miałam weny i nie pisałam. Przychodzę do was dzisiaj z recenzja kremu do depilacji z firmy Veet
Niestety od niedawna zmagam się z problem wrastających włosków. Przeczytałam na internecie ze powodem wrastających włosków może być golenie za pomocą maszynki, wiec postanowiłam ten oto krem kupić w nadziej ze mój problem zniknie.






Działanie

Dziewczyny, nie musicie mieć włosków na nogach! 3 minutowy Krem Do Depilacji Veet pozwoli pozbyć się ich w mgnieniu oka!

Krem Veet rozpuszcza włoski, a nie ucina je, więc odrastają wolniej niż po goleniu, nie ma też tych okropnych kłujących odrostów.

Dzięki delikatnej formule Twoja skóra pozostaje jedwabiście gładka i seksowna, a Ty jesteś gotowa na wszystko.


Tylko 3 minuty do uzyskania gładkiej skory - Tak obiecuje producent 

W moim przypadku 3 minuty nie wystarcza, krem trzymałam ponad 5-7 minut. Wybrałam krem do depilacji z wyciągiem z Lilii dla suchej skory i szczerze mówiąc fajnie nawilża skore lecz golenie za pomocą maszynki jest szybsze i bardziej praktyczne. Raczej już nie zakupie tego produktu. Uważam ze krem bardziej sprawdził by się dla dziewczyn o cienkich włoskach.   
 
 
 
 
 
Pozdrawiam serdecznie :* Ewa

14 komentarzy:

  1. Ślicznaaaaaa :* kremy fajne są Ewciu ale tak samo nie wolno golić tępą maszynką trzeba je czesto wymieniać oraz można stosować jakieś kremy do skóry wrażliwej , takze nie wolno golić pod włos słyszałam :* czasem powodem wrastających włosków są właśnie krostki w których później rośnie włosek ;d dlatego lepiej używać coś do goleniaa , buziaczkii :*

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra go używa ale nie mnie się nie sprawdził .. :)
    śliczny uśmiech!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. notka na wysokim poziomie do tego świetna grafika bloga

    jest czego pozazdrościć ;D
    zapraszam do siebie przydałby się komentarz kogoś z większym doświadczeniem
    http://goodaay.blogspot.com/
    +ja już obserwuje c;

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, to nie będę kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej bardzo ładny wpis . Obserwuję twojego bloga mam nadzieję że się odwdzięczysz : http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze że mi prawie że nie rosną włosy bo chyba umarłabym z bólu je wyrywając :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto spróbować ;) obserwuje i licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesteś :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo moja Ewciaaa !!!! :* aż mi się tęskni :)

    OdpowiedzUsuń